7 ay olmuş memlekete gitmeyeli...
Okul bittikten sonra kaçıp kurtulmak istediğim yeri bazen özlüyor muyum ne! Bozüyük'te büyüdüm...küçük,insanların dar bakışlı olduğu,her yerde olduğu gibi dedikoducu komşuların yanında böreğini özlediğim komşuanneyide orada öğrendim...
  Yıllardır dışarıdayım kimseyi bilmediğim şehirlerdeyim...Ama oraya gidince çarşıda yürürken tanıdıkları görmekte hoş oluyor hatta bazen resmen fıldır fıldır bakıyorum birilerini görür müyüm diye...

  Yaz boyu bütün yakınlarımız sağ olsunlar Barış Pansiyon olarak bizdeydi sırayla :) Barış'ı özleyen yanımızdaydı e bizimde gitmemize gerek kalmadı.Döngü tekrar başlayıp önce babaanne-dede sonra anneanne-dede gelicekti ki eşimin izni olunca gelemeyecekleri düşünüp biz gidelim dedik.Aslında çocuklu yolculuktan sıkılıyorum,oraya gidincede bunalıyorum (evet herkez Barış'ı çok özlüyor ama yoğun ilgidende bunalıyor)ama bu kez gitme sebebimizde yine Barış'ımız...
  Kalabalığa daha bi alışsın,dayı,hala,amca bilsin diye gidiyoruz.

 Bloğumla annemide tanıştırıcam :) yeni yeni internet kullanmaya başlayan elinden her iş gelebilen annemede buradaki el emeklerini paylaşmak  için sabırsızlanıyorum...

  Bavul hazırlıkları başladı tabii...   Heyecan dorukta işte yolculuk var :)

0 yorum:

Yorum Gönder