Arkası yapışkanlı desenli kağıtlarla ilk kaplama denemem...

  Yeni aldığım çizmelerimin kutusunun boyutu  gözüme hoş gözükünce hemen bulabildiğim içimede sinen bir desen alarak ortaya bunu çıkarabildim :)

Önce kutunun kenarlarını geniş koli bandıyla sağlamlaştırmak istedim. Gerçi yaptıktan sonra şuan hatırlamadığım bir blogger arkadaşta gördüm sağlamlaştırmak için kutunun etrafına mukavva yapıştırmıştı.Benimki biraz ince karton çok ağır bişey muhafaza edemem ama artık bi sonrakinde denerim o yöntemide...








Elimde malzeme olmayınca içini 4 farklı A4 beyaz kağıtla kapladım.Tabii çok içime sinmedi ama hiç kaplanmamış halinden iyidir dedim ilk deneme için :)









                                                                                         
 Dediğim gibi ağır bişeyler koyamacağımdan süslenmeyi bekleyen straforlarımı koymayı düşünüyorum :)                                                                   

0 yorum:

Yorum Gönder