Evet şaka maka bu ay ben 26 olup bide 2  yaşına gelmiş bi oğlan annesiyim artık!

Ne çabuk geçiyosun hayat... Beklenen zaman bi türlü gelmezken aslında akıp gidiyosun anlamadan...

Ay başında kocişimin görevde olmasını fırsat bilerek ve oğluşumun yaklaşan doğum gününü de beraber kutlamak adına 15 günlük tatil yaptık oğluşumla...Yine zaman yetmedi tabii...Anneanne-babaanne arası mekik dokumalar benim arkadaş ziyaretlerimle zaman nasıl geçti anlamadım yine...Tabii Barış için başta farklı olan ortama alışmak zor olsada ortalarına doğru keyifli olan gezinin sonlarında kalabalıktan sıkılıp hep kaçış aradı yavukuşum...


Eskişehir-Bursa gezilerimizde oldu bu sürede.Bunlara dair postlar hazırlayacağım elbet ama öncelikle oğluşum elbet...

Gelelim oğluşumun doğum günü detaylarına :)

İlk denemelerim olan davetlilere doğum günü magnetlerimiz :)

 McQueen temalı doğum günü süslerimizden banner denilen bayraklı süsleri reklamcı-matbaaya hazırlattım."iyiki doğdun Barış" harfleri hazırlandı.Fotoğraftaki gibi 30 adet daire sticker ve elimde fotosu olamayan 30 adet kare sticker da hazırlattım.Daireleri gördüğünüz gibi stickerından yararlanıp kolay yapıştırdığım çubuklu tabak süsleri hazırladım ve kareleride kolaylık olsun diye aldığım köpük bardaklara yapıştırdım.  Yani banner ve stickerlar için toplamda 40Tl verdim.

 Kırmızı kartondan kocaman 2'miz İlk günden bir ve geri kalanda 1.yaş gününden sonra her aya bir foto olarak resim panomuz :)

 Mcqueen li peçetelerimiz ve Mcqueen li olmasa da arabalı olarak konsepte uygun pastamız :)

Bunlarda anneanne ve babaanne elinden...Herşey enfesti ama annişimin yaptığı o civcivler gerek şekil gerek tat olarak harikaydı!içide havuçluydu ;)
 
 İşte en güzel kare;
Nice yıllara bebeğim... Sağlık,huzur,neşe,kahkaha ve şans hep senin olsun bitanem :)

0 yorum:

Yorum Gönder