Ne zamandır aklımda aslında bunları bir araya getirmek.Yapboz parçası gibi hepsi ayrı yerlerdeyi..Doğduktan sonra çalışmaya bi süre devam ettiğim Finansbank'tan oğluma  dolu dolu bi kutu göndermişlerdi.


  
  Bu kutunun içindede oğluma onun bloğundan başka elle tutular birşeyler bırakmak niyetindeyim..

   Hamile olduğumu öğrendiğimden beri yapılan tüm testlerden ziyade paşamın bütün ultrason resimlerini dosyalamıştım.
Hastane çıkış bilekliklerimizi eminim annelerin %98'i saklar :) Bende saklamıştım.
Bebek mevlüdünde dağıttığımız "hoşgeldin" şekerlerimiz
13 aylıkken kesirdiğimiz saçından bi tutam :)
İlk ayakkabılarımız
1 yaş partisinden birer adette süs (bardak,peçete gibi) var şimdilik kutumuzda....

   Burdan bol bol fotoğraf yayınlama meraklısı ben iş baskıya gelince bi o kadar üşengeç oluyorum (.Teknoloji üşengeçliği işte :( )Yani daha koyacağımız resimler ilk çorap vs. gibi şeyler var aklımda. Yavaş yavaş dolucak elbet kutumuz.Yıllaaaar sonra Barış Bey'imize verilmek üzere...Erkek çocuk bunu görünce neler hisser bilmem ama benim bu kutuyu arada bir açıp hissediceklerim bile yeter saklamak için :)

0 yorum:

Yorum Gönder