Miniğimin ek gıdalarına geçişinden sonra ona özel bir ya da iki kerelik püre,çorba,yemek,muhallebi her ne ise yapmak için küçük tencereye ihtiyaç duydum.İlk önce kullandığım annemin yıllaaaardır lazım olur diye tutmayı başardığı minicik porselen tencereyi 2.ya da 3.kullanmamda çatlatmayı başardım :(

  Sonrasındaysa Emsan dan Tefal'e Korkmaz'dan Cem'e aramadığım marka kalmadı ama bu markaların en miniği küçük bi aileye yetecek kadar çorba yapılabilir boyuttaydı...Marka aramamın sebebiyse takıntımdan değil güven ve kalitedendi... Geçen ocak ayındaysa Esse den bulabildiğim en küçük boyutta döküm tencereyi almaya karar verdim.Eve geldiğimdeyse nasıl olsa bişey olmaz güvencesiyle bi boşluğuma gelip fişlerinide attım.Pişmanlıksa 6 ay sonra baş gösterdi...Satıcının "teflonlara göre daha sağlıklı" dediği döküm tenceremin iç hacmi pul pul kabardı hatta döküldü!!!


 Evin ışığında en net çıkan fotoğraflar bunlar ancak.Bilmem anlaşılabiliyor mu?

Gelelim bir ay önce bulduğum çözüme :) Tamamen tesadüf aslında...Daha önceden bakmayı akıl edemediğim ya da belkide bakmayı ummadığım dört beş sokak aşağıdaki spotçuda buldum bu minik tencemizi :)














  •   Gülsan marka...Daha önce bekar yıllarımdan aldığım bi tencerem vardı bu markaya ait. Hala lazım olduğunda kullanırım.Ne çizilicek nede kabarıcak derdi yok çelik tencerelerin... İnternet üzerinden satışı olmasada ürünleri inceleyebilmeniz için http://www.gulsan.com.tr/ linki yeterli :)

0 yorum:

Yorum Gönder