Evet evet biliyorum o kadar da iyi olmadı aslına..

  Burada ki harika işleri görünce ne kadar amatör olduğumda ortada ama emek verdim zaman harcadım ilk denemem diye eklemeden edemedim :)









Annemlerin aldığı helva kutusunu değerlendirmek istedim bende.Elimde olan kurdelelerden sarı olanını kapak için bi kenarına küçük küçük dikip büzüştürerek  ve kapağına silikonla yapıştırarak istediğim görüntüyü elde ettim aslında.


Ama asıl sorun yan tarafını yaparken yani yapıştırırkendi..
Kurdele kıvrılmasın diye bu kez ortadan minik dikişler attım hatta üst tarafa gelen yere boncuk bile koydum ama yapıştırınca kapaktaki gibi pof pof olmayınca (tabi kurdele genişliğinende kaynaklandı biraz) böyle bişey çıktı ortaya..



                                                   Çokta fena değil aslında :)

İçinde boyanmayı bekleyen mandallarıma süslü bi kutum oldu..

Yapa yapa deneye deneye olucak en iyisi değil mi :)

0 yorum:

Yorum Gönder