Hatırlar mısınız 7-8 yıl önce boncuk çılgınlığı alıp başını gitmişti...
İl-ilçe,küçük-büyük demeden heryerde boncukçular açılmış herkez bi anda taki tasarımcısı olmuştu!
İşte bende onlardandım :)
O zamanlar diş teli takardım ve aylık kontrol için gittiğim Eskişehir'de ki Esnaf Sarayı'nda bulunan boncukçudan toplardım boncukları.. harçlığım ne kadarına yeterse tabii... :)

  O zamanlar alıp yaptığım küpelerden geçen zaman içinde baktım ki takabileceğim gibi küpem yok!
Yani bendeki nasıl bi zevk-hevesse o zaman  yapıp yapıp taktığımı şimdi beğenmez oldum. Moda işte nasılda değiştiriyor bizi :)

  Neyse bende bozdum o küpeleri kullanılabilir durumdaki çivileri boncukları ayrı ayrı kaldırdım zamanı gelirde bi işe yarar diye...


  Bikaç ay önce Ikea'dan aldığım kaşıklığımı m:utfak araç gereçlerini bi ara oyuncak haline getiren oğlumun oyunu sırasında renklendirme ışığı parladı :) Şöyle ki oğlumun bloğunda bahsettiğim oyuncaklarının vidalarını kaşıklığın deliklerine sokunca renk renk hoşuma gitti..

  Bende sakladığım boncukları kaşıklığın iç tarafındaki deliklerinden birazcık silikon sıkıp yapıştırdım.
  Çok aman aman bişiy olmasada hergün defalarca kullandığım kaşıklığımda bi parlama görmek hoşuma gidiyor :)

0 yorum:

Yorum Gönder