Eminim zamanı bir tek yetiştiremeyen ben değilimdir...
Ama sanırım benim sorunum birazda zamanı etkin kullanamamak mı nedir anlayamadım...
Ev işleri tam olsun Barış'la herşey eksiksiz olsun diyorum ama yetişemiyorum ben bu duruma...Üstelik çalışmamama rağmen! Ben bişeyler yaparken ne kadar hızlı olursam olayım Barışım gelir tutar elimden "anne del" der... Barış la hep oynarsak yemek çok geçe kalır...Yok mu bunun bi dengesi?
  İş her ne olursa olsun Barış'ı da dahil ederim üstelik konuşurum onunla yardımda eder oğluşum ama eksik kalıyo bişeyler galiba...Artık buna pek takılmasamda asıl sorun kendime ayırdığım zaman... Bişeyler yapmak istiyorum üretmek istiyorum sıkıldım hep aynı şeylerden!
   Önceki yazımda da belirttiğim gibi keçe den başlamak istiyorum.Bu postu yazalı 3,5 ay olmuş neredeyse bende aldım keçelerimi nihayet :) Ama tek sorunda zaman değil aslında maddi ve malzeme kıtlığı!
 Aklımda olan bişeye başlamam için takıntımdandır eksik malzeme olunca başlayamıyorum ben.. Hadi başla sonra devam ederim diyemiyorum.Aradığım her malzemeyide burda bulamayınca çok yavaş ilerliyorum.İnternetten uygun olanı bul sipariş ver e bide kargo bedeli falan derken belli birikime sahip olup satışını yapmadan hobi işiyle uğraşmak gerçekten zor...Mesela mutfak önlüğü dikmek istiyorum;istediğim gibi olmasada burdan bulduğum o kumaşı dikebilmek için bile küçük bi dikiş makinasına ihtiyacım var şuan onun derdindeyim.Bazı sitelerde 35-50TL arası satılan makinalar var güvenilir mi yani ihtiyacı karşılar mı acaba...
Sonra mandal süsleme ya da dekupaj için paylaşan arkadaşlardan gördüğüm çok güzel dekupaj resimleri var bunlar için yani aslında artık her evde olması gerektiğine inandığım yazıcı almam lazım ki onlarda 150-200TL civarında... Tek maaşla geçinip kira-kredi ve boğaz derdimizden artanla benim uğraşlarıma gider ayırmak sanırım hepinizin anlayabileceği bi olgudur günümüz şartlarıda...(Halimize çok şükür tabiiki)
  Benim amacım öncelikle elimi alıştırarak aklımda olanları ortaya çıkarmak sonrada yakınlarıma hediyeler vererek mutlu olup mutlu etmek... Ama birazda işi ilerletince tabiiki asıl uğraşımın el emeklerimin olmasını istiyorum...
   Kararlıyım artık gece yarılarına kadar da olsa kesip biçicem arkadaş!


Önce kendime evde bi köşe oluşturarak başladım ;

Bol ışık alan bu sol köşeye evde arka balkonda olan fırının altından aldığım masayı koydum!









Keçelerimide aldım ki önüme biran önce gaza gelip başlıyayım diye!
 (Evet bilg.ımın iki tuşu yok çünkü onun üzerine bi heves yaptığım bir lokma bile almadığım pasta düştü!Temizlerken çıkan o iki düğme kenarda takılmayı bekliyor! :) )
Hatta ilk proje Barış'ımın doğum günü için magnet düşünüyorum :)









Malzeme bulma konusuna geri dönersek acemi blogger olarak bide acemi hobi'ci olduğumu düşünürsek neyi nereden yani genellikle internet üzerinden aldığımdan paylaşmaya karar verdim...
  Ben yaptıkça ürünlerimi ve malzemelerimi fotoğraflayıp nereden ne kadara aldığımı ne kadar sürede geldiğini de paylaşacağım sizlerle...

  Üretilmiş benden bişeyler olan ilk postla çok yakın zamanda görüşmek dileğiyle... :)



0 yorum:

Yorum Gönder