Daha önce kozmetik adına post yazma imkanım olmamıştı ama bu kez hafta sonu Tekirdağ kaçamağından gidebildiğim Gratis alışverişimdekilerin hemen fotoğraflarını çektim.

Aslında stok yapmaktan ziyade ihtiyaç doğrultusunda bi alışveriş oldu çünkü kadınlar günü,anneler günü gibi bi zamanlamada gitmediğimden fazla indirim yoktu.

Büyük hevesle The Balm ürünlerinden özellikle allık almak istedim ama acil ihtiyaç olmadığından ve sadece göz grubunda %25 indirim olduğundan bu markanın hala bi ürününü bile deneyemedim :(

Gelelim benim sizlere ortancalı nevresimim üzerinde çektiğim aldıklarıma;

Benri Makyaj temizleme pamuğu; 3.25Tl oldukça kullanışlı...

Golden Rose Çilek Kokulu Asetonsuz Oje Temizleyici;4.75Tl henüz kullanmadım ama tavsiye üzerine aldım

Rexona;6.00 Tl Duş ferahlığında reklamlarının abartı olduğunu düşünmüştüm açıkçası aldığımdan beri roll-on yerine sadece bunu kullananıyorum ve evde başka parfüm kullanmamada gerek kalmıyor

Benri Duş Jeli;1000Ml ve sadece 6.00Tl!!! hoş kokulu ve duş jelinde beklentiyi karşılıyor...

Vernel;50Tl üzeri alışveriş yaptığımdan 2.50Tlye geldiğinden yani kampanyadan aldım...

Essence Mavi Göz Farı;9.55Tl ihtiyacım doğrultusunda aldım ve renk çok güzel :)

Cıty Color Far;2.75Tl yeşil tonlarım olmadığından ve meraktan aldım açıkçası ama uçmuyor ve kısa süreli ihtiyaç giderici...

Flormar No:433 Mavi Oje;2.00Tl kırmızı ve pembe oje dışına çıkmasamda arada bi değişiklik istiyorum :)

Ve Gelelim Garnier BB Kreme;19,75 Tl olan bu kremden bloglardan aldığım görüşlerle almaya karar verdim ve çok memnun kaldım!

Evet fondöten kadar kapatıcı değil ama günlük makyaj için oldukça doğal görünüm veren renkli nemlendirici... Ben yüzümde çok terleme olduğu için yardımcı olan arkadaşın tavsiyesiyle Karma/Yağlı ciltler açık renk olanı seçtim ve sonuçtan oldukça memnunum...Ama gün sonunda makyajı mutlaka temizlemeyi unutmayın sonuçta yüzünüze renk verdiğinden netice olarakta kimyasal sürüldüğünden temizlediğinizde pamukta kalanları görünce bana hak vericeksiniz ;)


Sadece ürünün biraz küçük olması ve çok akışkan olması negatif...

0 yorum:

Yorum Gönder